26/04/2012

UWAGA WAŻNA IFORMACJA!


UWAGA!

Dzień 19 maja 2012 będzie moim ostatnim dniem w pracy. Życie niesie mnie wraz z mym Lubym gdzieś za Morze Północne. Po tym dniu mój numer telefonu będzie nadal aktualny, aczkolwiek dbając o Wasze portfele zaniecham odbierania telefonu :)

Informuję również, ze do 19 maja pozostalo mi jeszcze trochę wolnych terminow i jesli ktoraś z Pań jest zainteresowana to prosze o niezwłoczną rezerwacje, gdyż grafik szybko sie zapelnia :) Będe pracowała również 30-go kwietnia i 2-go maja, oraz w ostatni dzień - czyli 19 maja w Sobotę.
Wszelkie promocje, beda uwzględniane do konca mojego pobytu, aczkolwiek moja zmienniczka napewno również zaskoczy Was jakimiś pakietami promocyjnymi :)

Strona Facebookowa https://www.facebook.com/ObsessionStudio , oraz blog będzie nadal uaktualniany w ramach moich możliwości, wiec serdecznie zapraszam :)

Dziękuje Wam z całego serca - moje stałe bywalczynie, koleżanki, przyjaciółki, klientki...

Stylizacja paznkci to moj malutki wielki świat. To nie tylko "usługi stylizacji paznokci" to również historia, w którą każda z Was wkładała cząstkę siebie.

To dzięki Wam kocham to co robię. Dałyscie mi dużo ciepła, radości i smutków, które mogłam przeżywać razem z Wami. Z tego miejsca pozdrawiam waszych meżów, chłopaków, dzieci, wnuki, Waszych szefow, rodziców, kochanków ;) budowlańców, dentystów, pieski i kotki, oraz inne zwierzątka ;)

Władzę nad damskimi (i czasem męskimi) dłońmi, brwiami, rzęsami i stópkami w salonie X-CUT przejmie za mnie znana już wileu z Was Magdalena Maj, która niebawem wraca do Szczecina - tak więc nie zostajecie same :)

Będę tęsknić za Wami wszystkimi i każdą z osobna :)

Dziękuje rownież moim "dziewczynom", bo wspólnie tworzyłyśmy naprawdę zgrany zespół. Dzięki laski, że wytrzymywalyście moje humorki, za to że tak dobrze na siebie wpływałyśmy, za wsparcie - którego każdej z nas czasem brakowało, za wszystkie chwile te dobre.. i te mniej, za czas spędzony w pracy i poza nią.

Dziękuje również wszystkim tym, którzy przyczynili się do podjęcia przeze mnie tej decyzji i trzymają za mnie kciuki :)

Buziaki!

No comments:

Post a Comment